.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بخش دولتی انگیزه اجرای طرح دریا را ندارد

معاون عمرانی استاندار: بخش دولتی انگیزه اجرای طرح دریا را ندارد.
به گزارش شمال نیوز ،سیدعیسی هاشمی معاون عمرانی استاندار در همایش شهرداران ساحلی استان دربابلسر با اشاره به جمعیت ثابت وشناور استان به عدم کفایت بودجه دولتی در اجرای این طرح اشاره کرد وگفت: نباید فکر کنیم که طرح های دریا برای استان مضر است درصورتیکه باید به عنوان یک فرصت از آن به سرمایه گذاری پر منفعت برسیم.
وی با اشاره به اینکه در همه کشورها هرحرکتی بر اساس سود وضرر آغاز می شود گفت: بخش دولتی در طرح دریا انگیزه ندارد وبه همین دلیل دراجرای آن ناتوان است .
هاشمی تصریح کرد: متاسفانه تراز مالی طرح های دریا منفی است واگر هزینه های پنهان ،دراین تراز آورده شود مشکل ،حاد تر می شود.
رییس کارگروه گردشگری استان افزود: طرح دریا تنها در نصب چادر وبرافراشتن پرچم واستقرار ناجی غریق نیست بلکه باید فراتر از این برنامه ها گام برداریم تا از این شکل سنتی و نازیبا خارج گردد.
هاشمی بر خصوصی سازی این طرح ها برای رسیدن به اهداف مورد نظر تاکید کرد وگفت: دراین خصوص باید به گونه ای عمل کنیم تا در طرح دریا خصوصی سازی با خصوصی بازی اشتباه نشود .
وی ادامه داد: وضع موجود دردریا را باید تعریف کنیم وابعاد آنرا بشناسیم تا بتوانیم فرایند طرح گزینی خود را در توسعه طرح دریا را اجرا کنیم.
هاشمی در سخنان خود از معاون سیاسی امنیتی استاندار به عنوان مسئول اجرای طرح دریای مازندران خواست تا برای شهرداری ها بودجه مناسبی برای اجرای طرح دریا در نظر گرفته شود ودرعین حال افزود: باید برای شهرداری ها شرح خدمات در نظر گرفته شود وشهرداران نیز هزینه طرح دریا را در بودجه نویسی اول سال مالی در نظر بگیرند.
معاون عمرانی استاندار بر رضایت مسافرین در این طرح ها تاکید کرد وگفت: باید بگونه ای عمل کنیم تا عموم گردشگران از این طرح ها استقبال کنند ونقاط کور در دریا به نقطه مورد اقبال شناگران و مسافران تبدیل نشود.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.948 seconds.